Mulțumiri

Vă mulțumesc că ați rupt putin din timpul dumneavoastră pentru a vizita acest blog. Sper din toată inima să vă placă ce ați găsit. Doar asa pot să mă bucur, altfel nu merită timpul pierdut. Vreau să împărtășesc și altora câte ceva, vreau să schimbăm idei din domeniile ce ne interesează.

miercuri, 1 decembrie 2010

Postari noi

  De ce am făcut acest blog?
Ca să împărtășesc cu voi ideile personale despre Știință și Tehnica, Astronomie, Electronica, Fotografie, Modelism, OZN, Paranormal, etc. La început am activat pe diferite forumuri pe domeniile de mai sus, acolo sunt foarte multe discuții ce nu au legătură cu ce mă interesează. A devenit plictisitor, asa că am hotărât să fac un blog. Am făcut acest blog, ajutat de fiului meu, mulțumesc de ajutor.
Vă mulțumesc că ați vizitat blogul, sper din toată inima să vă placă ce ați găsit aici.

Postări noi pe blog

Un comentariu:

  1. Dacă traductorul ar fi o sondă Hall s-ar putea măsura și câmpuri magnetice statice (de exemplu câmpul magneților permanenți).

    RăspundețiȘtergere

Postări populare