Multumiri

Va multumesc ca ati rupt putin din timpul dumneavoasta pentru a vizita acest blog. Sper din toata inima sa va placa ce ati gasit. Doar asa pot sa ma bucur, altfel nu merita timpul pierdut. Vreu sa impartasesc si altora cate ceva, vreau sa schimbam idei din domeniile ce ne intereseaza.

miercuri, 1 decembrie 2010

Postari noi

  De ce am facut acest blog?
Ca sa imi impartasesc cu voi ideile personale despre Stiinta si Tehnica, Astronomie, Electronica, Fotografie, Modelism, OZN, Paranormal, etc. La inceput am activat pe diferite forumuri pe domeniile de mai sus, acolo sunt foarte multe discutii ce nu au legatura cu ce ma intereseaza. A devenit plictisitor, asa ca m-am hotarat sa fac un blog. Am facut acest blog, ajutat de fiului meu, multumesc de ajutor.
Va multumesc ca ati vizitat acest blog, sper din toata inima sa va placa ce ati gasit aici.

Postari noi pe blog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare