Mulțumiri

Vă mulțumesc că ați rupt putin din timpul dumneavoastră pentru a vizita acest blog. Sper din toată inima să vă placă ce ați găsit. Doar asa pot să mă bucur, altfel nu merită timpul pierdut. Vreau să împărtășesc și altora câte ceva, vreau să schimbăm idei din domeniile ce ne interesează.

sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Corabie

Cu mult timp in urma am construit si o corabie, Se poate vedea in poza atasata sau la dimensiuni mai mari in link-urile de mai jos. Arata asa deoarece a folosit ca jucarie pentru copii mei si ce se vede in poza este tot ce a mai ramas intreg din ea. Am pastrat-o pentru a fi reconditionata candva. Carena este facuta din straturi de hartie de ziar lipite cu aracet pe un model din ipsos. Puntea este facuta din carton mai gros iar balustradele din bete de chibrit. Corpul a fost imbracat ulterior cu fasii de hrtie pentru a simula scandura. Arata mult mai bine inainte, poate o voi reconditiona, dar este vorba de timp.
http://ro.fotoalbum.eu/jean/a186009/00000032
http://ro.fotoalbum.eu/jean/a186009/00000033

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare