Mulțumiri

Vă mulțumesc că ați rupt putin din timpul dumneavoastră pentru a vizita acest blog. Sper din toată inima să vă placă ce ați găsit. Doar asa pot să mă bucur, altfel nu merită timpul pierdut. Vreau să împărtășesc și altora câte ceva, vreau să schimbăm idei din domeniile ce ne interesează.

duminică, 25 septembrie 2011

Aparate electronice vechi

Sunt in posesia mai multor aparate electronice, foto, sau de alta natura de tip mai vechi. Am hotarat sa fac un album de poze cu ele sa vada si altii ce vechituri am. Poate isi aduc aminte cu drag ca au avut si ei asa ceva sau poate sunt interesati de ele. Unele sunt functionale, unele au mici probleme, dar in general arata bine. Pentru edificare am pus cateva poze mai jos. Pentru a vedea tot albumul puteti intra aici

2 comentarii:

  1. AMINTIRI...AMINTIRI MAI ALES CA PENTRU ACEASTA APARATURA AU TREBUIT FACUTE MARI EFORTURI DE PROCURARE,INTRETINERE RELATIV USOARA SI REPARATII ACCESIBILE. MULTE AMINTIRI, DAR SI FRUMOASE CU SATISFACTII SUFLETESTI
    PUSCAS VICTOR

    RăspundețiȘtergere
  2. A trecut ceva vreme de cand nu am mai folosit asa ceva, am trecut la DSL-uri :) Dar nu strica din cand in cand sa iti mai aduci aminte de unde ai inceput.

    RăspundețiȘtergere

Postări populare